prinsessanogrodan skrev 2011-04-04 19:26:51 följande:
Andas! Det kommer bli bra, jag lovar
Men jag känner igen känslan lite grann..ibland tänker jag att det är lugnt men sen kommer känslan smygande att det är ju inte långt kvar och tänk om vi missat nåt jätteviktigt.... Vad har ni kvar då? Är det stora grejer eller mer detaljer?
Har medvetet försökt undvika att greja för mycket själva. Festvåningen står för mat & dryck, trubaduren tar med sig all musik etc etc. Men vid vigselsamtalet blev jag stressad över vigseln, finns en massa detaljer där som jag inte tänkt på... Och i stort sett allt pyssel är kvar. Ska sy två tygblommor till klänningen, de blommor som följde med vid köpet var fula och det ser tråkigt ut utan blommor. Sedan är jag van vid att scrappa egna kort och har därför valt att göra egna trycksaker. 40 vigselprogram och 35 festprogram är inte ens påbörjade, endast placeringskorten är klara. Inga dekorationer till dukningen är inhandlade heller.
Vet inte hur mycket ni andra har kvar, jag kanske borde vara lugn....? För mig känns det skitmycket. Allt ska ju stämmas av med folk också, provuppsättning hos frissan, detaljplanering med fotografen etc etc.