2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
Är iaf. väldigt stressad över att jag inte fått ut inbjudningskort än.
Är jag den enda?
Ny i tråden!!
Vi har precis bestämt oss för bröllop detta år ist för nästa sommar.
Anledningen är att vi fick nys om att ett par kompisar till oss tänkt sig bröllop just den tiden vi tänkt. Så vi kände då att varför inte slå till redan i år!!
Kyrka, o festlokal bokat 30 juli.
Ska samla på mig material till inbjudningskorten så vi får ut dem snarast.
Kompisar till mig fixar frisyr, naglar o bukett.
Jag o min fästman vill ha ett väldigt avslappnat men vackert bröllop. Vi tänkte köra buffé o skippa bordsplaceringarna.
Någon mer som börjat planera såhär sent lr har alla varit ute ett år i förväg?!!
Någon som har tips på brudnäbbs klänningar?
Oj, vad långt alla tycks ha kommit i planeringen... Jag och min blivande har en massa kvar känns det som! Han tar det hela med ro, och det gör jag också oftast men ibland så infinner sig stressen...
För vår del är nästa steg provsmakning av tårtor nästa helg och sen blir det till att bestämma menyn. Festprogrammet är det en bit kvar till
Margris: Han har väl koll på att det är en hel del som ska göras och att det ska göras i förväg, men han tycker att det är en massa tid kvar till 30:e Juli...
Men jag ska inte klaga, det går ju sakta med säkert framåt med planeringen och det är ju det viktigaste
Margris: Har ni någon tärna och bestman? Kan inte dom sitta vid honörsbordet?
Spännnade för er som ska prova klänningar! Min ligger och väntar på mig här hemma
Bröllop201187: Kan inte släktningarna fixa med boende själv? Eller era föräldrar kan kanske hjälpa till med det? Känns som om ni skulle kunna göra annat än att fixa boende för vuxna människor. Men det är kanske bara jag...
Blir ingen bukett till min tärna. Möjligtvis någon hårdekorationen i form av blommor eller något till handleden, har inte riktigt spikat det än...