2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
När jag kollade mailen alldeles nyss så hade jag fått ett mail från pernillas brudbutik.
Anledningen till att mina skor inte hade kommit var för att hennes paket hade försvunnit på väg från hennes tillverkare i Kina, så hon hade tre olika alternativ till mig.
1. Hon lägger en ny beställning, men då kommer jag få vänta i minst 2 månader eftersom hennes tillvekare hade semesterstäng pga det kinesiska nyåret. ( Nej tack, tyckte jag.)
2. Jag får pengarna tillbaka. (Det är ju bra men jag vill ju verkligen ha just DOM skorna...)
3. Jag får ett par som hon har i lager till ett reducerat pris, men dom är strl 40 och jag hade beställt strl 39.
Detta tredje alternativ tyckte jag var hur bra som helst eftersom jag i normala fall har strl 39-40 på skor, men jag vet aldrig i förväg om jag ska ha 39 eller 40.
Men jag tänkte att va f'*n, detta måste ju vara ett tecken!! Jag får dom skor jag vill ha, till ett REDUCERAT pris (jag sparar nästan 300 kr) och jag kommer antagligen ha skorna redan nästa vecka!!
Detta är jättebra eftersom jag måste ha skorna snart så jag vet hur mycket jag ska lägga upp klänningen.
Sen va vi och valde ring förra veckan och den ska jag hämta ut på torsdag!!
ÅÅHH vad det känns bra just nu, men ÅÅHH vad det känns lång kvar tills jag kommer få använda alla mina fina saker.
(Hoppas ni hängde med i alla svängar nu, känner att det finns risk för lite svamlande )
shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=2197&grp=118...