Emmilie87 skrev 2011-06-19 09:20:35 följande:
Blev hippad igår! Fan va kul det var! :D
Jag var på väg till jobbet när jag blev stoppad på parkeringen av hela tjejligan :p Blev verkligen helt överraskad :D
Dagens absoluta höjdpunkt var att jag fick spela in en cd-skiva i en riktig studio. Först var jag svinnervös, och allt lät förjävligt, men så blev det bara bättre o bättre. Jag sjöng Aldrig ska jag sluta älska dig. Den kommer sedan att spelas upp som en överraskning för min blivande på bröllopsfesten :D Har jättelänge försökt att komma på nån överraskning till honom, men har verkligen inte kommit på nåt. Men nu behöver jag ju inte tänka längre! ;) Spelade också in Tusen och en natt, där mina vänner och de övriga i möhippan körade i bakgrunden :D
Snacka om att dagen blev ett minne för livet! Jag är supernöjd :D Nu känns det istället lite sorgligt att möhippan är över... en gång, aldrig mer... ;)
Va roligt för dig!!!!!!
Jag väntar fortfarande med spänning/oro på min... Har försökt lista ut når den är men har inte lyckats så speciellt bra:/
Min m2b fick oxå sin svensexa igår=) Han hade jättekul, men det blev kite mycket dricka och lite väl sent så han har legat som ett slakt hela dagen, vilket inte var så jättebra eftersom vi hade tid för att träffa prästen idag på em..=)
men det blev gjort iaf så imorron ska jag ringa kantorn och kolla lite kring musiken, och sen kan jag börja knåpa lite på vigselprogrammen.