Vigas på en fredag?
fredagen den 3 juni? Ledigt dagen innan och sen är måndagen också röd, perfekta helgen för bröllop tycker jag :) Men även den 2 och 5 juni borde funka i och med röda dagar?
fredagen den 3 juni? Ledigt dagen innan och sen är måndagen också röd, perfekta helgen för bröllop tycker jag :) Men även den 2 och 5 juni borde funka i och med röda dagar?
Vi gifter oss den 4 juni och har släppt datumet till dom vi vill ska komma redan nu för att folk ska hålla sig hemma. Vi ska vara i gbg och dom flesta kan bo vid festlokalen som ligger vid havet med badplats så jag tror det kommer bli toppen. Och jag tänker som så att om nån prioriterar semester framför vårt bröllop så är det okej, då är det lika bra att dom inte kommer så vi kan bjuda andra som faktiskt vill och kan. Hoppas ni hittar ett bra datum som fungerar för er allihopa!
Fast vårt bröllop blir rätt traditionellt, vi har en festlokal med egen brygga och vigs i en kyrka 10 minuter därifrån.
Förstår att det är jobbigt att inte veta datumet, blir så mycket man får vänta med (och det är ju så roligt att veta när så man kan längta och räkna ner).