I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
NEJ!!!!!
Helvetes jävla skit Blomman!!
Åh vad jag känner med dig. Det var ju inte så det skulle bli.
NEJ!!!!!
Helvetes jävla skit Blomman!!
Åh vad jag känner med dig. Det var ju inte så det skulle bli.
Mina tankar är hos dig Blomman. *kramar om*
Grattis Fru Sy till lyckat ultraljud! Så härligt att allt såg bra ut! Underbart verkligen. på lilla pojken! Nu kan ni börja fundera på namn... Eller har ni det kanske klart redan?
Sista dagen på jobbet Daa! Förstår att det kändes märkligt att gå hem, inte ofta i livet man är borta så här länge från arbetslivet. Hur länge har du planerat att vara hemma?
Jag ska börjar jobba 2 dagar per vecka i januari (när A är åtta månader) och det känns helmysko, speciellt som tiden går så himla fort. Snart är vi där! Känner mig stressad över att jag måste få honom att klara sig utan att amma på hela dagen tills dess. Hittills går det sisådär med annan mat. Imorgon ska vi köpa nappflaska och välling, hoppas det blir en hit!
*vinkar till Ninnis*
Vad fina ni var Villemoa!! Och Ellie... de är ju så ljuvliga när de är så där små och helt nya! ♥ ♥ ♥
Grattis Fru E till en effektiv dag och ett alltmer fungerande kök! Måste vara skönt!
Lycka till på VUL imorgon!
Nä men jävla skit Fru E!
Önskar det fanns något jag kunde skriva eller göra för att trösta. Jag tänker på er och sänder en stor kram.
Det är ju verkligen helt underbart!!! GRATTIS!!! ♥♥♥
Vad härligt att ni ÄNTLIGEN fått komma hem Heloise!! Men surt med fortsatta undersökningar och strul med andningen vid ätandet. Hoppas skiten med kronofogden löser sig - tycker så himla synd om er! Ni har ju ganska fullt upp med allt annat, mycket viktigare, ändå!!
Grattis till lyckat RUL Hvidis! Och ännu en liten kille till tråden, det behövs ju! Kul med en av varje. Hur går det med Batman? Surar han fortfarande?