I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Fjällbruttan skrev 2010-11-30 09:39:17 följande:
*ler och dansar*
Jag kom på en åkomma, jag har ortfarande ont i sätesmuskulaturen, speciellt när jag går och i vissa lägen när jag böjer mig. Yey!
Fjällbruttan skrev 2010-11-30 09:39:17 följande:
*ler och dansar*
Jag kom på en åkomma, jag har ortfarande ont i sätesmuskulaturen, speciellt när jag går och i vissa lägen när jag böjer mig. Yey!
Just det Blommis, nu kvalificerar du verkligen in som äkta smålänning! Bra jobbat
Flamman,
Jag hoppas så att kuratorn är bra och att det ger något. Jag hoppas också att maken kan få hjälp att förstå hur illa det faktiskt är. Så här ska du inte behöva ha det. Skönt att jobbet är stöttande i alla fall.
*kramar om*
Dfk, tack för att du delar med dig. Jag förstår att det måste vara tufft att alltid vara den starka. Har ni pratat om att söka hjälp utifrån och få en diagnos eller tycker ni er reda ut det på egen hand? Det låter bra att ni kan prata så öppet om det i alla fall.
Angående jul så ska vi fira hemma hos oss för första gången. Nu har vi äntligen god plats så vi får besök av mina föräldrar, min syster och makens pappa. Det ska bli jättemysigt att skapa våra egna traditioner och fira en avslappnad jul där alla hjälps åt.
Den tjej som får dig till svärmor kan skatta sig lycklig!
Har du en bulle i ugnen, Daa? Två, väl?
*dålig humor*
Daa skrev 2010-11-30 13:26:56 följande:
Klart du ska sy!