Själv satte jag mig egenltligen framför datorn för att bla skriva här men känner att jag är alldeles för gnällig för att kunna få ur mig något vettigt.
Kroppen säger åt mig att vila idag och jag lyder. Men jag blir i gengäld stressad, vem skall spackla, slipa och måla lister när jag sitter här på feta röven? Ja typ ingen... Om inte maken hinner men när vi väl tröttat ut hundarna (vilket är lite mera jobb med föräldrarnas) och fått i oss middag plus att han vill hinna se sin dotter också, ja då är vi rätt trötta och redo för vila.
Men jag får väl bara andas djupt 3 gånger och inse att vi hinner. Listerna går ingenstans, det är bara det att pappa kommer ju hit och hjälper oss nästa vecka förmodligen, men han får väl börja bygga garderob först.
Fördelen med att solen inte lyser ute idag är att jag inte behöver stressa upp mig över att inte få målat ute ialla fall.
Gnäll gnäll gnäll jag är inte världens roligaste just nu. Igår kom de kära trötthetstårarna, kroppen protesterade, tröttheten tog över hand och jag vill bara orka mera än vad jag gör!