I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Först ut: sista veckan innan inskolning av lillknatten. Makens sista semester vecka. Efterlängtad mens from hell efter ett oskyddat samlag på helt fel (eller rätt) tidpunkt. Jag vet nu att jag inte vill bli trebarnsmamma just nu... Träffat bästisen idag och det var så härligt. Hon mådde bra och var så skönt harmonisk. Det gör mig lycklig! Har kommit i mina gamla jeanse sim jag hade innan graviditeterna. Tror att de spricker i sömmarna om jag skulle använda dem, men knäppas kunde de iallafall! 0,5kg till och jag är under 70! *dansadansa* Åker till mamma i morgon med hela lilla familjen så de är inte där jag kommer gå ner i vikt precis.... Oroar mig lite för livmodersfamfall- eller framväggsframfall eller vad det heter... Ska ringa barnmorskan/gyn och få kollat upp lite om huruvida underredet är som det skall. Ont från ägglossning till efter mensen och så ska det ju inte vara, bara för att jag fött barn.
blommis: heja dig och 2,5kg! Håller tummarna ang vagnen och ny bil är ju inte fy skam! Hur går det med löpningen?