I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
*kramar till alla och lite extra till Flamman*
Och kollat blodtrycket`?
Oroar mig, vill att du ska må bra!
Filmen var bra men läskig! Inglorious Bastards....
Barnen är hemma nu allihopa och maken är och jobbar.
+ är att han kom hem med Pizza som vi kan värma till middag...
- är att jag bad honom köpa tulpaner och han kom hem med kommentaren:
-Förlåt, jag glömde och när jag kom på det iddes jag inte vända för pappa skulle tyckt det var så onödigt,
tänk vad han skulle ha sagt om att åka flera mil extra för lite blommor!!
Alltså, att man inte vänder för att det är flera mil, det är helt ok, att man inte vänder för det tar en timme extra och då får han jobba ännu senare /han kan flexa) det är också ok MEN ATT INTE GÖRA DET FÖR ATT HANS PAPPA TYCKER DET ÄR ONÖDIGT....
Nä. jag gillar inte min svårfar,, alltså är jag förolämpad!
Löjlig, jag?? Absolut
Alltså sa jag bara lugnt att jag tyckte han klafsade i kvicksand, undrade om han kunde förstå min reaktion (det kunde han efter en stunds funderande)och bad honom sen vara tyst för att han inte skulle sjunka djupare
Stora I som hörde det hela erbjöd sig att slå ner honom, för att vara karl så var han extremt klantig sa hon...
Hmmm.. undras vad jag har lärt upp mina töser till... blivande svärsöner får det tufft
Vi skiter i traktorn här, jag skickar stora I med basebollträt, hon är på hugget och snabbare än mig
Enkelt uttryckt... förbannadehelvetesjävlagubbjävel
Må hans tår ruttna och falla av, må hans morgongröt vara het nog att skålla tungan av honom, mjölken till gröten surna så ögonen förblindas och han kör händerna i en mixer på högsta fart...
Då borde resultatet bli att han sitter still, kläcker inte ur sig idiotier, kan inte se vad han vill köpa och kan inte skriva på några papper med falska namn, men han kan fortfarande få höra vilket jäkla pucko han är!!
Färdig....
Och nu..... tadaaaaa....
Bajsblöjsleverans från en sur lite Groda
Ett av dagens roliga uttalanden av barnen, denna gång var det mellan M:
Jag ber henne räcka mig Grodan (som hade krupit in under bordet) för hon har gjort en bajsleverans
"Somliga får möbler levererade, vi får bajs levererat.... men inte ens ett bajs vi kan göda rabatterna med...jaja..."