I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Jag ska prata ordentligt med maken och få alla detaljer och sedan ska vi fundera ut ngt. Jag återkommer!
Ta nu hand om dig och vila idag, så det blir lite bättre med det onda.
Undrar vad mer det var jag skulle kommentera bakåt i tråden? *letar febrilt i huvudet*
Fru E, jag bonkar på lite med klubban. Spelar ingen roll vad någon av oss skriver här om symptom, du vet ju redan själv hur olika det och att det inget betyder. Men det är inte lika lätt att få hjärnan att fatta detta.
Rd 10, det är om inte jag är ute och cyklar mer än hälften!!!
Är det 16 dagar ni måste vänta?
Oh dessa män. Vet knappt om jag skall skratta eller gråta. Väljer alltså skratta. Imorgon skall vi ut o äta med makens familj. När vi fick frågan sa vi att maken skulle ringa o höra när de skulle gå ut, 19-20 tiden är ju lite väl sent att gå ut med lilla E som behöver sova. Visst vi behöver absolut inte lägga henne 19 på helgen men hon blir ju trött o grinig till slut då är det skönt att inte sitta på en restaurang.
Maken ringer och pratar med systern de enas om att kl 19 blir bra. Öhhh??? sa jag när jag pratade med honom vi sa ju att 19-20 blir sent. Ja, men då blir ju 19 bra tyckte han.
??? är det bara jag som inte fattar?
Jaja nu blir det 19 och det får väl helt enkelt funka.
Flamman fina ni kommer vara imorgon.
Och du jag instämmer med Fru Bygg underbart att läsa om din kärlek! Man blir så glad över allt fint du skriver om honom och er!
Skakar på huvudet åt stugmannen. Vilka människor det finns.
Ingis jag vill gärna komma o fika. Tar med mig Fru Bygg på vägen.