I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Men dig förstår man ju.
Värre med en jag pratade i telefon med häromdagen, en försäljare, jag fick be henne upprepa allt 3 ggr.
Muggles hur ser din nästa vecka ut?
Blommis, Hvidis idé om att du borde Blogga skriver jag under på.
Muggles vad sägs om tisdag? För då hade du inget väl??
Jag gick mest in här nu för att kolla om det kommit något nytt från Fru E? Var det bara blodprov idag, fick du inga resultat?
Har tänkt på er tjejer i Skåne hela dan, hade så gärna velat komma ner... men men...
Nej! Fattar Fru Es hand och håller den hårt genom blodprovet. Hoppas hoppas hoppas att det bara var något bugg med testet!
Får du resultat direkt när blodprovet är taget eller skall det analyseras??
Humle och Dumle nu stannar ni!
*håller om Fru E och kniper tummar och tår*
I övrigt har helgen varit bra. Mina föräldrar har varit här utan att hjälpa oss med renovering, mysigt att bara vara. I lördags var vi ute i skogen och grillade, tyvärr fick vi bevittna detta. http://www.gp.se/nyheter/molndalharryda/1.767408-man-avled-efter-dykolycka-i-sisjon
Tack och lov så vi på lite för långt avstånd för att se att han drunknade men vi såg sprattlande i vattnet och personer som ropade och därefter hela räddningspådraget. Men vad jag blir upprörd på folk, vi stod på säkert avstånd på andra sidan sjön och såg amublans och helikopter o allt som kom. När vi sedan kom runt där olyckan var (där våran bil stod parkerad) så gick vi en lite bökigare väg med vagnen för att slippa komma upp i allt elände av ren respekt för de inblandade. Men när man tittade ner såg man hur folk stod i bland träden precis där det hänt och bara stirrade. Fy F-N nästa gång är det än själv som drabbas och då vill inte jag ha folk som gottar sig i mitt elände!!!
På kvällen hade vi hummerfest, mums!!! så gott det var!
Igår kväll var jag o maken på bio, mysigt att komma iväg bara vi. Såg huvudjägarna, var riktigt bra.
Fru E här kommer också dunderstora kramen. Vet inte vad jag skall säga... *håller bara om*