passionsblomman skrev 2011-11-10 13:04:39 följande:
Lanovia, sisådär få jag väl säga. Jag är otroligt trött och känner mig som jag gått genom ett tröskverk ungefär. Sådär som man gör när man är magsjuk, fast det här är ebn våning ner. Jag förstår att lilla Beda inte vill äta-det vill inte jag heller. Det är liksom redan helt fullt därinne, fast det som kommer ut-när det väl gör det, är löst. Men igårkväll var det omöjligt att gå fast jag behövde, så det här kommer nog att ta lite tid är jag rädd. Jag vägrar åka flera mil i bil och sedan sitta i klassrum medan det är så här oroligt och plötslit blir akut. Magen vrålar okontrollerat och jag fiser som jag vet inte vad. Det känns sammantaget som att jag helst inte är bland folk eller så långt bort från min toalett, förrän jag kan lita på att jag själv kan kontrollera LITE vad som kommer att hända nästa sekund.
Vad bra att du kunde prata med BM utan att få bryt! Det känns väl skönt? Men typiskt att du skulle åka på hosta! Du som hade date med Mugglan och allt.
Jag förstår verkligen att du inte känner dig trygg med att lämna huset och närheten till toaletten. Synd bara att det även innebär att du inte kommer till läkare...
Ja det kändes skönt att kunna prata med BM utan att få bryt. Är bara rädd att lugnet skall försvinna när det väl gäller. Skall tvinga mig att ta fram profylaxboken nu någon dag och läsa lite. Bara fräscha upp tankarna lite.