I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Hur mår du annars nu?
Hur var möhippan i helgen?
Gud så spännande det är Hvidis!! Tänk att du snart har en liten nyfödd i dina armar!
Hej Fru E, önskar så att allt ska vara bra på VUL:et imorgon men förstår det som att hoppet närmast är teoretiskt? Ingen kul påsk för er i år men hoppas en nubbe eller två och släktbesök skingrar tankarna lite. KRAM!
Hej Blommis! Kul att du tittar in! Men blä för magsjuka! Håller tummarna för att du klarar dig och att pojkarna dina blir friska snart så ni kommer iväg på er resa!
Orvar kom i söndags den 17 april och jag tror vi kom fram till att det var i vecka 40. Apropå det, har du fått komma hem nu Fru Sy? Stor kram till dig och er nyaste familjemedlem! Hoppas ni har det bra & att 3-dagars bluesen inte nockat dig fullständigt. Hur ser han ut den lille och vad ska han heta? *nyfiken i en strut*
Tack för snälla ord Bruttan och Flamman. ♥
Det blev inget läkarbesök idag. A sov så fullständigt skitdåligt inatt att jag inte orkade gå. Han sov 19.30 till 22.30 och var sedan vaken till 2! Kl 6 steg vi upp för dagen. Mmm mysigt värre. Maken gick och la sig på golvet i arbetsrummet och sov! (Vi har inget gästrum eller bekväm soffa som går att sova på.)
Undrar om A är i någon utvecklingsfas eller så eftersom han har så svårt att komma till ro. Eller så är det bara så kul att krypa och ställa sig upp och prata att han vill öva på det på natten också. Eller så är det tänder på gång. Han har inte en enda än så det kanske vore på tiden!
Nu sitter jag här och vet att jag borde gå och lägga mig, helst för en timme sen, men man vill ju ha några timmar för sig själv också. Satt och moffade i mig makens påskägg från jobbet framför finalen av Sveriges mästerkock och nu ligger det som en härlig klump i magen, not.
Soldemor, jag måste fråga, hur kommer det sig att Solde har två extrahussar?