Heloise - Jag säger som de andra, Bring it on!
Sen hör jag ju precis vad du säger och konstaterar att jag gör likadant - fortfarande inte skild, onda leder, krånglande bil, samma tugg här med och precis som du drar jag mig undan och tänker att så fort nåt bra händer DÅ ska jag skriva... Så jag rätar på den värkande ryggen och bestämmer mig för att Bringa it on jag med :)
Blomman -
"kan inte den halvfeta tjejen bara skärpa sig, klippa det omodernt långa tråkiga håret och skaffa sig ett jobb!?!"
Tack för dagens första leende!
Å jo, att man ska 'skärpa sig' har även jag fått skrivet på näsan. Något litet ondsint i mig känner viss tillfredställelse när någon av dom, som strösslat med ord som 'skärpa sig', 'latmasken' och 'arbetsskygg', får en släng av sleven själva! Och eftersom jag är såväl långsint som relativt hämnddriven så visar jag mitt stora deltagande över tingens jävlighet med att upplysa vederbörande om vilken tur vederbörande har som inte är omgiven av ignoranta idioter som pratar om att skärpa ihop sig
Fast att det långa tråkiga håret skulle vara omodernt - det håller jag inte med om! Jag hävdar att frisyr á la långt, tråkigt hår modell hysterisk myrstack i hårtott är en tidlös klassiker! Så det så!