I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Sådär. Några bilder upplagda i galleriet under "Juvelerna"
Sådär. Några bilder upplagda i galleriet under "Juvelerna"
Jag säger bara T-A-S-S-I-M-O!!!
Är så gruvligt LESS på denna reklam som man måste klicka bort varje gång man öppnar BT så jag kommer då fan ALDRIG köpa en sån mackapär, bara därför
Hälsningar
Surflamman
Tack föressten, för snälla ord ang tjejerna.
Som ni förstår är de ju mina ögonstenar och min stolthet som jag gärna delar med mig av till er... som motvikt till ärkeas till ex, sopprötter till kollegor och ruttna chefer... Hoppas ni inte blir less och misstycker!
I'm Yours; Tack, tack och du föressten bra jobbat med kilona!! Hoppas promenader och vårljuset kan få dig att känna dig piggare ♥
Jag ska till min läkare på onsdag, för huvudvärken egentligen. Men nu var den nog mest förknippad med bihålorna och det börjar bli bättre. Men jag överväger att gå dit iaf och ta upp med henne ang antidepp och nedtrappning av dessa. Jag glömmer jämt att ta dem nu och det är ungefär var tredje dag jag kommer ihåg det... Så det kanske är lika bra att sluta med dem helt. Jag hoppas att några av mina 10-12 extrakilon beror på dem och att de försvinner när jag slutar med medicinen.
Så fort jag nu är helt av med den här förkylningen så ska jag börja röra på mig lite mer och försöka komma igång med träning. Hoppas på ett resultat i rätt riktning innan juli. En 5-7 kg hade varit bra till att börja med.
Är det realistiskt???
Blomman: Så himla jobbigt med din värk Min väninna med diagnosen ME har haft jättejobbigt här under våren då vi haft kraftiga väderomslag och temperaturomväxlingar. Påverkas din värk av det också?
Snopet med misslyckat bak... men det händer mig 8 ggr av 10 typ. Så därför bakar jag så sällan
Jag fastnade också i helgen, från sjuksängen, i en intressant dokumentär om Titanic. 100 år sedan nu...
Blomman igen : MÄh?!?! Din mans jobb alltså...
Jag blir helt perplex!!!!
Fy f-n alltså. Stället verkar ju fullt av psykopater.
Tur att din man sansade sig, men vad kan man göra åt saken???
För så där kan det ju inte fortgå!!!
Åh, vad jag hoppas din man hittar sig ett annat jobb.... Förstår att det där suger massa energi, inte bara från honom utan hela familjen drabbas ju.
Kram!
Igår var det rysk-ortodox påsk och vi färgade lite ägg hemma och visade musikern hur man ska knacka varandras ägg mot varann och hälsa varann på ryska (Kristus är uppstånden-Ja han är sannerligen uppstånden) och så tre kindpussar. Lite sånt. Flickorna har ju varit med och firat påsk därborta så för dem är det kul. Vänner ringde till oss och vi Skypade med farfar m familj och önskade Glad påsk.
Fick därifrån veta att pappsen är på väg... men att han är på ett sjuhelsickes humör och att han varit grinig och snäst åt farfar och sagt att han ska bara vara EN dag här och att han behöver minsann inte SVerige, varför ska han stanna där mer än en dag. Och den där jävla exfrun skulle han då definitivt inte se eller prata med, ej heller sätta sin fot i närheten av huset, flickorna skulle han be någon från Finland komma och hämta upp hemma och föra till honom i Finland... osv osv osv.
FArfar var väldigt ledsen och bad mig att inte ta åt mig av hans uppförande och ville att jag ska veta att de skickat presenter till flickorna men att det är inte säkert att aset lämnar över dem till oss... Och att vi ska veta att de är med oss och att de stöttar mig och fördömer sonens uppförande.
OJ! Nu är det visst lunch och jag måste gå och äta...
Kramelikram!