I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Blir så sugen på lussekatter, får bli bak t helgen!
Tjuvstartar advent lite och bjuder runt glögg och lussekatter till alla som vill ha. (Lussekatter UTAN saffran precis som det skall vara ) *duckar för alla motargument*
Start September, är lite off, hur gamla är dina barn? Yngsta är typ 2 mån va??
Mugglan jobbigt att bråka med maken upp i allt. Men låter som ett tydligt tecken på att ni fått sova för lite det sista. Skönt att M håller humöret uppe ialla fall.
Jobbigt med förbytta identiteter hos Ada och Beda. Men dessa utvecklingsfaser och allt...
Skickar styrka! Och hoppas du får göra något kul snart.
Hade det inte varit för att jag skyr förkylningar och sjukdomar just nu hade jag sagt till dig att ta med de friska barnen och komma hit.
Piggelin nej vi var uppe vid Herkulesgården. Vi brukar försöka gå några gånger per år, finns lite här och var i vår närhet. Riktigt trevligt.
Skönt med några dagar för sig själv även om jag förstår att saknaden blir stor.
Hoppas röntgen går bra.
Fru Bygg du får stora kramen här också. Och ta till dig av det Klockarbol skriver, man kan inte prestera 100 jämt. Du har fullt upp med två barn nu, klart du blir trött och den enorma sömnbristen ni fick ta er igenom i början återhämtar man sig inte från i ett naffs.
Vad bra att dina föräldrar kunde hjälpa er med barnen låter underbart med 2 hotellnätter. Men att det inte räckte för att komma helt på banan igen tycker jag itne är konstigt. Det tar tid.
Ninnis du skrev att en sovmorgon inte räcker helt för att återhämta sig. Jag tänker mkt på det våran BVC sköterska sa till oss när vi var djupt nere för ett år sedan. Det är viktigt att få sova ostört några nätter, det räcker inte bara med en, minst två på raken skall man se till att få. Inte kommer man helt på banan efter bara 2 nätter vilket fru Bygg kan intyga men det hjälper ialla fall, o mer eller mindre mycket beroende på hur slutkörd man är.
Klockarbol skickar en stor kram. Vilken höst ni har! Stackars stora tjejen. Hoppas hon mår bättre snart.