ingenjörsbruden skrev 2012-07-09 15:44:37 följande:
sexlöshet är inget jätteskoj....men visst går det bra utan det, men man märker hur mkt den fysiska närheten betyder för en, inte konstigt att nyfödda mår bäst hud mot hud med sina föräldrar....
Åhhh så ARG jag blir på dina föräldar o faktiskt också på dina morföräldrar att de inte kan själva förstå att du som höggravid behöver AVLASTNING o def inte mer belastning. Samtidigt förstår jag din vilja att hjälpa mormor så mkt du bara kan. Önskar att det gick att få din morfar att ta sitt förnuft till fånga o få avlastning hemma o def kanske färdiglagad mat hemlevererad. Förstår också att du inte kan säga ngt till dem, men kan inte någon annan ta upp det med dem/din morfar? Panzer? O att han då säger att du älskar att ha dem där men att det sliter mkt på dig..... ja bara en tanke.
Förstår att dina morföräldrar hellre går hem till dig än till din mamma....för....förlåt...men de verkar ju inte riktigt vara som de ska vara i bollen när de köper bil för pengar de är skyldiga dig o sen går omkring o skryter om det...... ja herre min je.....mkt ska man höra innan öronen trillar av.....
Samtidigt blir jag fasinerad av hur du kan vara så omtänksam, fantastisk, STARK, empatisk och rättvisetänkande....alltså med tanke på generna.....förlåt om jag trampar på några tår...men jag tycker verkligen att du är helt fantastisk, Helosie! Du är en av de starkaste kvinnor jag någonsin träffat! Hoppas du kan känna alla oss stötta dig, som en stor, solvarm o mjuk mur att luta sig lite mot, som hjälper en stå upprätt o som inte rubbas för något. KRAAAAM!
Heloise, Ingis skriver nästan på pricken det jag tänker o känner. Blir så ledsen för din skull att du ska måsta ta den där skiten. Du har ju annat att koncentrera dig på nu...
Så spännande föressten!! Inte länge kvar nu
Blommis, om jag inte sagt det förut så är du en kämpe. Springa
Jag har fortfarande inte tagit mig iväg... Men jag cyklade imorse till o från jobbet.
Jag ber om ursäkt att jag är lite frånvarande, men det är en sån period just nu. Jag kikar in och läser iaf, och tänker på er!!
Skickar kramar i massor till alla!
Denna vecka blir det trådfika (går det bra med köpesfika Daa, om jag inte hinner baka??) här hos mig. Hihi, minitrådträff minnsann, med Knoll o Tott o Parvlarna
♥