I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Vad gör du uppe så här tidigt Blomman
Vad gör du uppe så här tidigt Blomman
Jag var på körrep igår och det var så underbart!!! Jag känner mig som en ny människa när jag går ut därifrån. Renad liksom. Som att jag sjungit ut allt gammalt mentalt slagg ur kropp o själ.
Idag skulle vi ha pulkarace på lunchen på jobbet. Och korvgrillning. Men nu missar jag det. Nåja, jag tror jag ska baka en kaka med Katja istället.
Hur ser man om någon är online nu för tiden, vet ni det? Ingen grön plupp längre
Panzer o Heloise: Så härligt att höra att ni äntligen får vara hemma och rå om varandra. Stor kram till hela familjen. Ni är verkligen värda att få njuta av varandra i lugn o ro!
Jag har ändrat till Nasse som har varit min följeslagare under väldigt många år. Han är liksom den modigaste av alla, för han gör det han måste fast han är skitskraj. Och så tycker jag han är fin och syns bra.
Att det inte är några gröna pluppar längre är helkass!
Jag är uppe för att det inte gick att somna om när jag varit uppe och hjälpt sonen att hitta träningsbyxorna till gympan. Det var synd, för så mycket som jag grät inatt så hade jag behövt sova mera.
Vattkoppor-åh typiskt! säger jag som Nalle Puh.
Vattelpjoppaj sa min son. "De e vattelpjoppaj på sjoppen åttå mamma" Och det var det. Hela lilla stackars snoppen, som en enda vattelpjopp.
Läste nu här ovan om din gårdagskväll. Då förstår jag... Svårt att skaka av sig olustkänslan, även om personen säger förlåt. Skadan är redan skedd liksom.
Va?!?! Nämen titta!!! Gröna pluppar
BTW Blomman; Nasse är både fin och klok
Undra om det syns där uppe när man blir inboxad? Eller om man måste gå in på sin sida och checka...?