I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Hej Blomman
Jo, här säljs det också ulliga underställ för glatta livet. Till T:s fotbollslag.
Viktnedgång... hoppar vi över, för den existerar inte just nu. Det går snarare uppåt. Men, men, precis som du så har jag en långsiktig plan.
Jag är glad att jag fått till åtminstone 3 rörliga aktiviteter per vecka de senaste tre veckorna. Det kan då innefatta pelletsbärande, promenix, simning, lite sånt allmänt också.
Här är vitt på marken!
Och vips så har jag visst bjudit in tjejmaffian på knytis och klädbytarkväll, hemma hos mig på lördag ! Första gången som vi är hos mig på alla dessa år... För att jag inte orkat tidigare. Och för att jag haft en illusion om att jag måste ha städat, fint och i ORDNING innan jag bjuder hem folk. Men nu bara kom jag på att jag skiter i det. Det viktigaste är ju att vi träffas och har kul. De får väl tycka jag har dammigt och rörigt och omodernt då. Det är iaf en lycklig Flamma dom kommer hem till
Musikern och barnen flyr antingen ner i källaren till hans pojkrum och har filmkväll där, eller så hittar dom på något annat, åker och hälsar på nån eller så. De kommer nog på något, sa han. Han är ju bara bäst
Jag har varit till kinesologen, som konstaterat lite grejer som måste fixas till. Bl a är jag fortfarande lite mentalt sliten... Inte alls så oväntat enl honom pga allt som hänt i mitt liv senaste två åren. Själv hade jag väl ändå hoppats att jag var "klar" nu. Men, men, det måste få ta tid. Det är en lång läkprocess det här. Sen så visar jag tecken på zinkbrist. Så nu äter jag zinkkapslar, få se vad det leder till.