I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Fasen vad jag är svullen där nere... Två jävla fläskkotletter känns det som
Just nu känns det som att "flickan" aldrig kommer bli normal igen...
Fasen vad jag är svullen där nere... Två jävla fläskkotletter känns det som
Just nu känns det som att "flickan" aldrig kommer bli normal igen...
Det suger verkligen att ha så här ont, men det suger också att jag missar en av mina favoritartister. Har biljett imorgon till Miss Li Finns inte planer i världen att jag kan gå. kan ju inte ens ha på mig kläder. Inte gå. Inte stå annat än bredbent.
Tinker!!!! Heeeeeeeej
En gammal tant som tittar in, så trevligt
LÄgesrapporten är att jag är något mindre svullen idag, men tanken att stoppa in paketet i ett par trosor känns inte alls lockande....
Så jag blir hemma idag. Och ingen konsert heller. Skulle inte kunna njuta
Igår missade jag T:s konsert med klassen på Folkan, men musikern var och supportade henne och visade en filmsnutt åt mig o lilla K sen.
Jag tror också att om vi ska hålla igång den här tråden måste vi tillåta oss själva att bara slänga in en rad. En statusrapport på några ord räcker gott de dagar det känns så. Och inte be om ursäkt för att vi är "ego". Man kan omöjligt hålla i minnet precis allt som händer alla och sedan orka kommentera varendaste en... Då är det klart att det blir alldeles för jobbigt att "kika in" och skriva.
Bf-lista tack!!
Nu ska jag peta i mig frukost och sen krypa ner under täcket igen.
PB: Du bidrar med så otroligt mycket för våra själar och välbefinnande här, värme och kloka ord. Det smäller högre än alla lampor i världen (tycker jag iaf!)
EA, jag tippar redan nu den 14/1, på min T:s födelsedag!