I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Det får vi göra om snart igen
Oj, brak i brallan! Inte min bralla, alltså...
Mugglan, härligt att Moa mår bättre så att ni kan träffa lite folk. Det behöver man.
Jag har precis varit en sväng på stan och köpt öl, lämnat in åkpåse på kemtvätt (ärvd från mig själv och mina syskon, jättefin i fårull och manchestertyg) och bytt färg på PoP fleeceoverall. Intressant va?
Jag hade glömt ta på mig amningsvänlig tröja, så jag körde in vagnen på gallerians handikapps/skötbordstoalett, slet av mig tröjan och ammade där. Det gick alldeles utmärkt
Nu kommer maken strax hem, ikväll ska vi nog grilla. Innan dess hoppas jag hinna med både promenad i solen och packning inför morgondagen.
Mitt inlägg försvann så jag skriver igen:
Blommis, jag köpte 8 st öl av en sort som killen på bolaget rekommenderade samt 4 st Staropramen. Jag tar även med mig ett par alkoholfria.
Tror du vi hinner kyla dem hos er innan maten eller ska jag lägga dem i kylen här och transportera dem i kylväska?
Ingis, jag har messat dig. Du kan väl messa eller ringa så kan vi bestämma hur vi gör rent praktiskt imorgon?
Nu promenad!
Blommis, jag väntar på att Ingis ska höra av sig så vi kan bestämma detaljer, men jag skulle tro att vi kommer på eftermiddagen någonting? Enligt eniro tar det 4,5 timme. Vi äter nog lunch på vägen, antar jag.
Jag återkommer här eller via sms när jag har pratat med Ingis.
Nu ska jag ta en dusch efter svettig promenad (23,5 grader i skuggan!), sen ska vi också grilla fast det skrev jag kanske innan?