Det är hiskeligt kallt här idag, så det blir till att skrapa bilen även på insidan rutorna tror jag.
Ni skulle se soluppgången-himlen ser ut som om någon spillt rosa och gult i massor över den. Och vitt ute och knastrig rimfrost. Vackert.
Lappis-jaha, jag trodde att man kanske fick lite fler föräldradagar när man adpoterade, bara för att man kan ju kanske tro att det skulle behövas eller vara önskvärt. Fast det är klart-det är ju en slags chock eller överraskning på sätt och vis hur som helst att det bor en annan liten människa i ens hus, även när man burit barnet, så vad det gäller just att landa och fatta, så är det kanske egentligen inte så stor skillnad. Men, hur funkar det med all tid ni måste lägga på att åka iväg, och när ni just kom hem, hade ni inte en tid då ni kunda vara hemma båda då, eller hur funkar det? Måste ni ta semester, eller hur går sådant till?
Å, vad sen jag är nu... jag vill ju prata mera och höra mer...du får skriva din förlossningsberättelse och berätta om hur det var att hämta honom. Det måste ha varit känslor "all over the place" som han sa, Daniel. Hur stod du ut på flyget dit-ville du inte skrika "men flyg lite fortare" elelr var du kolugn?
Nej nu måste jag sticka! Svejsan!