I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
*smyger in för att svära åt bilskrällen och nickar instämmande i ekonomi"diskussionen"*
*smyger in för att svära åt bilskrällen och nickar instämmande i ekonomi"diskussionen"*
Smyger in* åh Heloise! Även jag får tårar i ögonen! Kram på er!
Ja Pb, visst är det hemskt?! Är geografiskt sett i mina trakter.. (smyger runt här lite i era kulisser)
Tack för att ni försöker locka in mig.. problemet är väl lite som ni varit inne på, tiden.. Men ska försöka få ihop en presentation, men inte just nu.. (som svar på septembers fråga så är det precis idag en månad kvar tills det är beräknat)..
Tack för välkomnande! Vet inte hur mycket jag kommer hinna hänga med men tänkte försöka se om jag får ihop någon slags presentation nu! Sitter i soffan med sovande hängig son jämte!
Bor i södra Småland tillsammans med make (sen 2007) och son (född augusti -08).. Väntar syskon till honom om en månad, som sagt! Pluggar till lärare(med inriktning mot fritids), har 2,5 terminer kvar innan jag är färdig. Husägare sen ett år tillbaka.. Hm, ngt mer?
Intressant att läsa om tankar om mat och sådär.. Har själv minskat 20kg inför bröllopet (och hamnade väl då omkring högsta normala BMI-värdet) och har lyckats hålla det relativt bra men känner att jag absolut inte har en avspänd relation till mat..
Mugglan: tackar som frågar, just nu(de senaste dagarna) mår jag ganska bra, men har annars de senaste veckorna mest haft ont i hela kroppen och känt mig riktigt otymplig och så.. Vad som hänt de senaste dagarna vet jag inte riktigt, men det känns skönt så länge det håller i sig! (och mina värden ligger hyffsat bra också..) Har inte gått upp mer än 8kg typ och har inte så hemskt stor mage heller, fast de senaste veckorna känns det som det räckt till.. Nu är väl det jobbigaste halsbrännan tycker jag.. Fast jag förstår inte att det 1. är en bebis i magen, 2. att den snart ska komma ut och 3. att den sen ska bo här!
sitter med mobilen, så jag hoppas att det är hyfsat läsbart! Säg till om det är ngt ni undrar.. Och ursäkta att det nog blev ganska ego..
Bs: träffade en förlossningsläkare i fredags, och han verkade vara mer nöjd med värdena denna gången, och nu när jag får behandling varje vecka verkar de hålla sig mer stabila än vad jag minns att de gjorde sist.. Så det är väl ngt bättre, vi får väl se hur de blir efteråt sen..
Lanovia: BF är 17/11.. Vilket datum har ni?
Kram Pb! Klart att saker gör sig mer påminda i mellan åt, håller med hvidbrud!
Hvidbrud: låter som ett fint och roligt dop!
Har bara läst sista sidan, men vill skicka en hel massa stöd till klockarbol!
Vink, vink till piggelin! Och alla andra...