Hej och hallå!!
Känner att jag ska sätt mig i traktorn för att köra över en viss flammande man lite...
Och heja Flamman, fortsätt med din kör för det är jätteviktigt för dig!!
Fan, nu for mitt blodtryck upp på kokpunkten!!
Måtte ni få hjälp den 7:e
Blomman, låter som du har pyntat precis som jag
Alltså, visserligen hade vi en städerska här, men några fönster är då fasiken inte putsade! Säger som Ingis, det blir bar fäste för rimfrosten!
Skulle så gärna vilja se Casa Passion i sin vinterskrud!
Kramar om!
Åh, ni som funderar på allt som ska bakas, jag garanterar att det nånstans nära dig finns klasser som säljer kakor för att tjäna till klassresan, gynna dem så har ni gjort en god gärning också
Fra E, hoppas du är lite närmare ytan och att stormen på jobbet bedarrar snabbt, känns inte som att det är storm du behöver just nu!
Kramar till dig med!
Fru Sy, om du lånar min svårfar några dagar så tar jag din svårmor, sen kan vi bunta ihop dem i en kartong och skicka till madagarskar eller nåt sånt, vad tror du om det??
Ooooppss... ni kom visst bort på posten Hehe!!
Skönt att höra att du är sjukskriven igen, rå om dig själv nu och gör det du känner för, är det att promenera hela dagarna gör det och skit i dammråttorna, de kommer tillbaka i alla fall!
Helipanzer: Underbara lilla Heloise, gillar hennes protestskrik
Det är gry i den jäntan!
Håller tummar och tår för att alla tester och röntgen är bra!!!
Jag gillar när läkare har fel
Och tack Panzer för skratten, har sparat som favoriter och ska visa stora tjejerna
Åh, ja just det, Heloise, jag hade avslag i 10 veckor med stora I... det var vidrigt!
Villemoa, hoppas att allt är bra med hela familjen! Klokt med städerska!
Aleta, hoho.. vart är du?
Ninnis, skönt med en härlig helg, blir fortfarande glad när jag ser snobben
Lanovia, hoppas att allt är bra med er med
Till er alla andra som jag inte nämner just nu, jag tänker på er men min trötta hjärna kommer inte på nåt mer just nu!
Kram