Flamman, oj..vilken tråkig helg! Jag förstår att du får krupp på maken! Sådär ser dessvärre också min vardag ut titt som tätt..... Men det kommer mycket i vågor, nu är vi inne i en relativt bra fas.
Det kan triggas igång av de mest löjliga sakerna.
Ibland gråter jag el. blir arg, ibland blundar jag och ibland skrattar jag åt eländet. Sedan tjatar jag, pratar pedagogoskt, förklarar 10000ggr samma sak med ömsom honungsstämma ömson gallskrikande stämma. Ibland känns det som att mitt tålamod ska prövas till det yttersta Men jag anses som den trygga och starka i vår familj, som tydligen också ska fungera som en papperskorg mellan varven. Ibland blir jag sååååå trött på det! Det är aldrig tillåtet för mig att tappa humöret, men tydligen ska jag behöva ta det från honom....
Men sedan har min man dessa mest underbara sidor i världen som gör att jag älskar honom kopiöst, det är jädrans tur det, annars hade det hela slutat illa.
NU öser jag också ur mig, vet inte om det är särskilt klokt att göra det här, men nu gör jag det. Jag kommer säkert ångra mig att jag gjorde det.
Fru Sy och lanovia, varför ska det vara så med julen? Man vill ju mysa och ha trevligt, inte få ont i magen av stress! Jag hoppas att ni trots allt får känna julfriden!
Kram på er alla!