I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Hakar på här med Aleta till blomsterklostret!
Blomman, jag tycker att du har god självinsikt och att ge sig själv bra saker för att du är värd det är rätt tänk!
Ninnis, hoppas att din dag blir en bra dag när du ska iväg på kurs!
Mugglan, skönt att höra om att det har gått bra!
Känner mig nedstämd idag. Men det ska väl släppa så småningom. Hade en tuff dag igår när min chef gick på som en ångvält och "kastade godsaker" på mig. H*n gör det när sömnen har varit dålig, eller missnöje över andra saker i sitt liv. Jag tappade tålamodet rejält och kände att nu får det vara nog med dumheter. Jag sa att jag kände mig påhoppad och kränkt. Att ens arbetsgivare inte har rätt till att bete sig hursomhelst. Ja det hela handlade förståss om så mycket mer än vad jag nu skriver här. Just då kände jag mig stolt över att bita ifrån och inte tolerera vadsom helst. Nu har jag snarare ont i magen och vet inte hur jag ska klara av att jobba med människan efter det där bråket. Jag kommer att ringa facket idag för råd. Jag är turligt nog på mitt andra jobb idag och slipper att se h.... idag. Men imorgon är det dags igen. Fy.... Det värsta är att det är ju bara vi två på arbetsplatsen. Alltså känner jag mig väldigt ensam och utelämnad när det händer sådana här saker. Det finns inga vittnen som hör vad som sägs. Man är alltså tvungen att gå till jobbet med ont i magen.