I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Hej alla fina och GRATTIS till trådens Moa-sötisar!
Heloise; Elise är perfekt och helt underbar. Så det så <3
Jag har varit med lilla K på femårskontroll på BVC. En spruta fick hon också. Hon hade längtat efter sprutan. Nu längtar hon inte efter nån mer spruta kan jag meddela. Hon blev illröd i ansiktet och började ojja sig och storgråta stora krokodiltårar och skrek "Jag vill heeeeeeem. AAAAaajjjj!" Sen när hon fått en grönglittrande leksaksödla som hon valde, som kompis till den röda hon har därhemma, så torkade hon tårarna och sa att det gjorde väldigt ont, men nu känns det lite bättre
Styrelsemöte och kaos på jobbet idag.
Imorgon ska jag dricka glögg med två väninnor hemma hos mig
Maken har fått kallelse till läkaren på det stora länssjukhuset, ang sin medicinering (antar jag). Är lite nervös. Vet inte vad det blir för sorts besök. De sa först att vi skulle träffa läkaren HÄR på vårt sjukhus, då hon är här en g/veckan. Men nu stod det att vi skulle DIT, till Vuxenpsyk där borta, sju mil härifrån. Skumt... Kanske man måste ringa och kolla varför?
Maken hade högt blodtryck, så nu nojjar jag (och han hoppas på) att det gör så att han inte kan ta medicinen
Preg är inköpt och test görs imorgon bitti. Håll tummarna för FETT MINUS åt mig. Alla andra önskar vi ++++++++++++ till, men INTE till mig.
Kramisar!