I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Hurra för Ingis och pickande hjärtat! Åh vilken lättnad det är i den situationen.
Jag gillade Loreens låt även om det inte är min stil normalt - och så även reklamradion vad jag kan förstå. Har lyckats höra den redan. Jag tror det där är vårens/sommarens discohit alla gånger. Sen kanske den inte vinner medodifestivalen direkt.
I bilen - ingen snöskovel ens längre. Är storstadsbrutta numera. Fy på mig. Filt till barn finns men den är ganska tunn. Reflexvästar har jag. Handskar/tjocka vantar finns alltid för att kunna skrapa bilen ordentligt även om man ha snyggare tunna handskar. En bit choklad eller russin bör egentligen finnas också tror jag. Ficklampa ska jag fixa, tack för tipset. Brukar ha festistetror sommartid men vill inte ha frysolyckor.
Muggles, ni har gararage som sitter ihop med huset eller hur? Känns lättare då Vi har ett separat äldre som vi precis har bytt port i samt satt element i för att få frostfritt så det håller kanske en fyra grader. Ska hon stå där får jag dra ner porten och lita helt på Babywatch gemom äldre putsväggar, jag är tveksam.
Idag fick hon sova i säng med mig, 2 5h. Vi var helt slut efter en helg med storasyster samt mycket namnamningar både hon och jag. Lilla var superpigg och hungrig på min sovmorgon så det blev liksom inget sovet trots att jag försökte. Mysigt såklart att ligga och prata med henne men ändå.