Daa; jag hoppas och tror att det kommer funka för dig med sömnen. Kom bara ihåg att trappa ner väääldigt försiktigt och väldigt långsamt, under en utdragen period. Kramen! ♥ Och hade jag bott liiiite, lite närmare hade jag gladeligen tagit parvlarna till oss så du och skäggmannen hade fått tid på tu man hand. För det behöver ni.
Jag är också en sån j-a slöfock när det kommer till att städa och tvätta och sånt. Blä. Och för mig är det INTE att bara ta tag i det. Det tar länge, det är omständigt, det är tråkigt och jag har INTE TID!!! Finns ju så mycket annat jag vill göra, som är mycket roligare.
Apropå roligt; Precis det jag också tycker Blomman, att hon ska göra det för att det är roligt. Hon älskar att sjunga, det är helt uppenbart. Men jag kan inte helt klart definiera om hennes önskan "att bli upptäckt" består i att få göra just det hon älskar, sjunga, eller om det är ett bekräftelsebehov hon har. Tror faktiskt lite på det senare. Och det gör att jag inte haussar upp hennes önskan alltför mycket. Däremot ges hon alla möjligheter att sjunga och muscisera hemma av hjärtans lust, och dyker det upp något som hon vill vara med i så får vi se hur det passar in med övriga livet. Te x med skola och läxor och resten av familjen.
Dock så har hon inte skrivit mer musik, vilket jag hade hoppats på. Hon har skrivkramp tror jag. Men det där får hon göra när och om hon vill. Det ska ju komma inifrån henne själv.
Blomman, har du hört något mer från honom som ringde om jobbet, eller var det inte intressant för dig? Tycker det är bra att du visar att du vet ditt eget värde. Så det så! Helt rätt.
MSW; skriv lite oftare här så får vi lära känna dig bättre För det vill iaf jag.
INgis: Så kul att höra av dig, gör det oftare! Både in ups and downs. Håller tummarna ang jobbet! Och jösses vad dina barn växer. Man hinner ju inte med
Jag hade storslagna planer på att rensa upp hemma... Garderober, förråd, köksskåp. Storstädningen ARNE. Detta var före påsk. Och det blir inte efter heller Och nu ska vårkläderna fram och jag inser att T har vuxit ur precis ALLT!! Fan å'... inte ens ett par gummistövlar i rätt storlek har hon.
Nästa fredag drar de iväg till fjälls med pappan. Måste se till att iaf ha rena kläder i någorlunda rätt storlek åt dem då. För det är det FÖRSTA han anmärker på och klankar ner på. Inför dem och alla andra. Rövhål