passionsblomman skrev 2013-04-25 12:24:37 följande:
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad skönt! Nu har mina pengar kommit retroaktivt från F-kassan och jag har dunkat in alla räkningarna i ett svep och har ändå en liten slant kvar till mat och förnödenheter! Fy fasiken vad skönt! Man går baske mig ner stentunga kilon rakt av bara av det! *lätt som en fäder*
HURRA för att jag slipper åka upp till op med obetalda räkningar! Jag är verkligen tacksam över det! Nu kan vi tom gå ut och äta lite mat på valborgsmässoafton, och kanske ha lite trevligt en stund, mitt i hela den här overkliga situationen. Det kan vi behöva!!!
Ja, HURRRRRRRAAAAAAAAAAAA!!!! Yessss, vad GÖTT Blomman
Men mindre roligt med din mage Det är fruktansvärt att vara förstoppad. Jag var det båda graviditeterna. Det är hemskt, hemskt, hemskt. Min mor har haft samma problem och hon har blivit så sjuk så hon blivit inlagd flera gånger.
Det där med muskler och vikt, jag har precis funderat på samma. För mig har det "tagit fast" nu, jag går inte ner mer. Jag vill ner 4 kg till. Men samtidigt när jag kollar på kroppen och kläderna så känner jag mig inte lika mullig och fluffig som jag gjorde förut när jag vägde samma som jag gör nu (men var helt otränad). Har det att göra med att jag är liiiite mer tränad nu? Kanske har jag fått lite muskler iaf... Så rent visuellt och känslan runt lår och mage är att jag är smalare nu än då... om ni fattar hur jag menar?
Så jag försöker att inte stirra så mycket på vågen, utan bara fortsätta med min målsättning; röra mig 3 ggr/veckan.
Det blir oftast ett FYS-pass, ett gympass (lättare) och en till aktivitet (skidor, jogga, promenad).