Norrskensflamman skrev 2011-04-26 23:53:08 följande:
Oh my God Mugglan, vilken mage
!!! Jättefin och stoooooor och ruuuuuund. Vilken hylla
Wow så häftigt att där ligger Ada o Beda
Känner du dig inte som att du ska spricka? Jag hade också så där ytliga blodådror på magen och jag hade tillslut en känsla att bara jag tog på skinnet på magen så skulle jag spricka. Jag smorde alltid på kvällen, efter duchsen med olivolja. Det var skönt.
Jättefin är du Mugglan!!
Jo skinnet är så utspänt att jag inte har känsel kvar på alla ställen. Känns mkt märkligt när jag smörjer in magen (använder fet hudkräm efter duschen). Som tandläkarbedövning... I natt kändes det som att livmodern är för liten och det liksom värker i den
När jag vänder mig på natten så är det som att rodda runt två tunga tegelstenar i magen, det känns när de åker ner på ena sidan. Behöver jag nämna att jag sover uselt? Ja visst, jag kan vila på dagen men det börjar tära att jag inte sovit en hel natt på 6 månader. Och inte blir det bättre när A och B är ute...
Jag känner mig lite lätt deprimerad när jag tänker att det faktiskt kan vara så här i 4 veckor till...
Kan ingen prata allvar med bebbarna och övertala dem att komma ut typ nästa vecka?