Klockis, vilket jävla stolpskott till pappa!! Jag hoppas som de andra att nån vred öronen av honom!
Och att en mamma kan lossa på hjälmen??? Visst, det är krig ibland, det gnälls över att det sitter åt men då får barnet som gnäller välja, hjälm på=rolig aktivitet, hjälm lös eller av= sitt hemma!
Vad kul att höra att du kan se det vackra ibland, och vilken stund med höken! Kan se framför mig hur förorättad den var
Hoppas du får många såna fina upplevelser!
Och klok dotter du har, men hon brås ju på mamma
Flamman, Blommans förslag om teckning tycker jag var toppen, om inte annat så är det dags för honom att få ta lite av den skit han ställer till! Och han verkar tyvärr för tillfället hålla sig med bre marginal i kategorin ÄRKEAS!
Jag fattar inte att karlar kan skita i att avara i telefon eller på sms då barnen söker dem! Men samma sak här med stora tjejernas pappa...
Krama barnen från oss och krama dig själv också!
Fru Sy, hur är det med dig och Orvar??
Ninnis, kul med dans, här väntar vi bara på att ryggskottet ska dunsta så ska vi Zumba oss igen
Afro-dans har jag prövat på en möhippa, det var så jäkla kul!!
Spännande med UL
Lanovia, hoppas att E är kry nu och att hon får en bra födelsedag... nu blir jag lite tant, men OJ vad fort tiden går!!
Hvidis, håller tummarna för en sjukskrivning och att f-kassan godkänner den!
och skönt med lite lugn och ro!
Var boken bra?
Daa... hur är det med dig och parvlarna? Och maken, har han börjat jobba än?
Hoppas att allt är bra!
Ingis och Fru Bygg, vad gör ni? Miss U...
Aleta, hur går det med taket och isen, är bekymret över för denna gång?
Fru E, kul att se dig här igen
Allt något sånär väl??
Blomman, jag har röstat
Och så tror jag att Blompojken kanske passar ihop med någon av mina döttrar
Han är ju en svärmorsdröm! Så underbart duktig han är!
Dfk och I´m yours, hoppas att allt är bra!
Solde, har ni kommit ur kartongerna än?
Villemoa, är allt bra med dig och Ellie, och världens sötaste storasyster
Helipanzer: Heja Elise, vad duktig hon är och vilken kämpe!!!
NU ska jag ringa lite medans maken är ute med Grodan och Lilla Vild på dagis
Stora I ligger klubbad uppe i sitt rum efter Gula febern sprutan, men nu är hon skyyddad i alla fall!
Kram till alla och förlåt om jag glömt nån, vilket jag VET ATT JAG HAR, men ag har fortfarande en hjärna som ett såll!!