I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Glömde ju, Heloise - jag hoppas SÅ att ni får positiva besked på måndag!
Nu kvällsumgänge med liten kille.
Glömde ju, Heloise - jag hoppas SÅ att ni får positiva besked på måndag!
Nu kvällsumgänge med liten kille.
Lanovia bekräftade precis att det bara var jag som wordfeudade i förmiddags
Det hade satt igång klockan 4 inatt och höll på till 13.15, så det var ungefär som med E. Det var dock väldigt intensivt de sista timmarna. Hon skriver här när hon orkar, lillen sover hos sin pappa och Lanovia är trött men lycklig.
Jag kastar in en snabb fråga om åkpåse, har ni några tips eller rekommendationer? Nu har vi fårskinnsfäll under eller en ärvd åkpåse i fårskinn beroende på temperatur, men när vi byter till sittdelen kommer vi att behöva en "riktig" åkpåse. Vi har köpt Emmeljungas vindskydd/fotskydd och funderar på deras åkpåse, men jag tar tacksamt emot input.
Emmaljunga ska det såklart vara...
Aha, vi har fått en sele av grannarna som enligt mamman gör att barnet sitter fast men ändå kan röra sig, det kanske funkar med den? Jag vill helst inte göra hål i åkpåsen. Maken tycker att vi ska satsa på en ordentlig overall plus vindskyddet, det kanske går lika bra? Det känns lite onödigt att lägga en massa pengar på en dyr åkpåse (typ voksipåse som jag egentligen är sugen på).
Heloise, namnet på lillebror står på FB
Den här funderar jag på: www.polarnopyret.se/Admin-Pages/Enova/Produktvisning/&colorid=2968781§ionid=clothes&subsectionid=outdoors