Åh vilka goda recept! De är sparade i min receptmapp.
Fru Bygg, jag tänkte också om du har någon som kan ta N ett par tillar på dagtid så att du kan vila? Jag hoppas verkligen sömnen reder upp sig för dina tjejer.
Jag har ju också tragglat på med Mugglans tips om att lära bebisen att somna om. Mini har blivit jätteduktig på det, nu kan han somna om på egen hand både dagtid i vagnen och nattetid i sängen utan att vi ens går in till honom. Inte alltid såklart, men om det inte är något som felar så går det oftast bra. Han har även blivit bättre på att komma till ro på dagen, på natten har han däremot alltid somnat duktigt på egen hand. Lyckligtvis har han (peppar peppar) aldrig varit intresserad av att vara vaken på natten. I början var det täta uppvak och amningar men han har alltid somnat om direkt efteråt så vi har tack och lov sluppit vara uppe och gå på nätterna.
Jag vet inte riktigt vad jag vill säga med detta, men jag hoppas ni hittar ett sätt som funkar för er allihop och att sömnen blir bättre för alla inblandade. Jag vet hur överjävligt det är att inte få sova. Stor kram!