Nu skulle jag kunna ha tid att skriva här. Men jag är tom, jag orkar inte. allt är väl egentligen bra med mig. är bara så... ja... jag vet inte...
mannens psykiska hälsa som har vacklat, jag som inte är mammaledig längre, men inget jobb (anställning men inget uppdrag)... ja.. mycket tankar hela dagarna.
Nu finns risken att jag åker på ett jobb som min arbetsgivare vill sätta mig på, ganska mycket skitjobb, men är ju bara för dryg månad så jag kan härda ut med tanken. MEN det ligger på andra sidan stan, 1h med kollektivt eller 15 min med bil OM det inte är köer.
Där jag jobbat det senaste åren och dit jag vill kan jag ta mig till på TIO minuter by foot! Gissa om jag inte vill ha det jobbet som jag högst troligt kommer få.
Så just nu lägger jag energi på att hitta fördelar med ett skitjobb och att inte få vara hemma med familjen.
Och att oroa mig för att denna och nästa månads ekonomi skall gå ihop.
Dock har jag massa kramar över till Flamman och alla andra som behöver.
Fru Sy gött att tappen har återhämtat sig. Tror lapptäcket blir kanon. Tur att du har sådant att fördriva tiden med.
Håller alla tummar för Mugglan och tvillingarna.
Var det något mer??
Joförresten en stor jävla fet spark i arslet på Heloises far så han flyger minst till månen och inte kommer ner igen.
Något mer???
Jo Hvidis hru mår du? Läste något om sammandragningar, kan ha missa fortsättningen då jag inte har läst i kapp allt.
Ninnis hoppas huvudet mår bättre snart.
Var det inte jag som inte orkade skriva något? Men nu är jag tom... Har jag glömt någon?
Blommis hur mår du? Bruttan är livet bättre hos er?
Villemoa, Ellie växer så det knakar. Redan 5 kilo, lillstumpan.
Ingis får en kram.
Och alla jag itne kommer ihåg vad jag skall skriva vad till KRAM!!!