I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Vill skicka några hjärtan till bästa, finaste Elise : ♥ ♥ ♥
Vill skicka några hjärtan till bästa, finaste Elise : ♥ ♥ ♥
Nu har jag pratat med honom. Han har sovit ut inför bilresan hem. Men som sagt, nuförtiden vet jag inte vad som är sant och inte. Och jag orkar inte bry mig nämnvärt i nuläget.
Fina Blommispojken. Hoppas han kryar på sig.
MIn T grät i går kväll och sa att denna gång vill inte ha några presenter alls när pappa kommer hem. "Det viktigaste för mig är min familj och att vi alla ska vara tillsammans. Jag vill aldrig mer ha presenter om vi bara kan fortsätta bo tillsammans" grät hon helt tröstlöst
Vad svarar man?
Jaha, då var han hemma då... Kall och avståndstagande mot mig, kärleksfull mot barnen. Jag hade lagat god middag, köpt vin osv. Men han bara ratade allt och gick och la sig att sova.
Att han inte svarade när barnen ringde berodde på att han "sov". Hmm...
Hittade imorse sms som HAN skrivit till HENNE: "saknar dig älskling" osv. Jag tror jag dör av sorg...
Det där gjorde så himla ont så jag har gråtit hela dagen. På jobbet.
Han verkar allvarligt ha kärat ner sig.
Jag vet inte vad jag ska göra.
Jag vet inte om han var tillsammans med henne i helgen eller ej.
Terapeuterna säger att han vet inte själv vad han vill eller vad han gör när han är i det här stadiet. Att jag måste försöka att inte ta åt mig personligt. Att det är lönlöst att diskutera med honom nu.
Men VAD ska jag GÖRA????
De tycker jag ska vara lugn och stabil, då är chansen större att han landar. Men orkar jag??
Nu blev det ett ego-neggo-inlägg igen. förlåt
Villemoa: Fy fabian vad jobbigt med vattenskada. hoppas försäkringsbolaget är bra att ha och göra med. Och att renoveringen blir lindrig.
Skickar kramar!
Grattis lilla E och grattis fru Bygg!
Tack för kramar o omtanke. Hvidis; det är helt OK. Jag tål att höra sånt. TAr inte alls illa upp, tro mig! Kram!
Ninnis: Så underbart med en liten grabb!!!
Vi hade hårdlift. Det kändes stadigare att bära bebisen i den. Men lite tungt förstås. Med första barnet bodde vi på andra våningen och hade barnvagnsrum i källaren, dvs tre trappor att gå uppför. Med andra barnet hade vi hus och barnvagnen i garaget och jag bar sovande bebbe i hårdliften in i huset.
För oss funkade det bra. Jag har ingen erfarenhet av mjuklift, men det är säkert ett bra alternativ också.
Jaha, efter många kast hit o dit så blir det en slalomresa hela familjen i helgen. Igår morse ville han inte. Sen när han såg hur besvikna ungarna blev försökte han tvinga med sig dem utan mig, men den äldsta vägrade om inte mamma kommer med. Då HOTADE han henne att han minsann kanske åker iväg för gott nästa helg så hon aldrig mer få se honom, så "fundera om pappa inte är värd mer än så" osv. osv. Jävla pucko!!! Hon var ju helt förtvivlad. Tillslut så fick jag på nåder komma med och då ville den äldsta också komma.
Idag ska jag ringa och boka tid för en visning av en lägenhet åt honom. För nu ska han UT!!!
Gäller bara att försöka hålla sams i helgen och ha lite kul, för ungarnas skull. Jag får bita ihop.