I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Hvidis !! Slempropp, slempropp!!! Elvis, rock on, kom igen nu!!!
*hjärtar alla gullungar i tråden, Hvidis lillsnäcka och Axel o Fälga t ex*
Daa: det där minns jag också, astt det bästa för ömmande knöliga, stinna bröst var en bebis som sög frenetiskt. Jag "tvångsmatade" också ibland när de sov Mysigt!!
Jag kunde inte lyssna på musiken till sången, men texten var ju jättefin. Är det solosånger du tänker på eller psalmer?
Fråga Cantaton i Tanttråden, hon har säkert koll!
Alltså det bekymrar mig lite grann att jag och flickorna mår så bra utan pappsen... Klart det är tungt att rodda allt, men det går ändå bra. Jag har så mycket hjälp av kompisar och familj, de ställer upp bättre än vad han gör, eller ja iaf så gör de det utan att sen ge mig dåligt samvete. NI vet, inga sura miner eller "skynda dig" eller "vad länge du varit" eller nåt sånt. Igår var jag på förskolerådet där jag sitter som sekreterare. Jag hade K utlånad på ett håll och T på ett annat. Och det var FÖRSTA gången som jag satt på mötet helt lugnt till det slutade utan att stressa över att jag måste hem fort för annars har jag en sur make därhemma!! Jag visste att flickorna har det bra och att de som de är hos vet att jag kommer när jag är klar. Punkt slut.