muggles skrev 2011-06-08 20:32:02 följande:
Låter bra!
Kom ihåg knipövningarna också! Bra att öva bäckenbotten innan förlossningen så går det snabbare att komma i form efter sedan.
Knipövingar är alltid bra!
Måste bara berätta....har en väninna som är i v30 ca.....vi pratar inte så ofta...men när vi pratar så pratar vi massor.....hon berättade att hon var gravid o jag grattade o så pratade vi om barn o graviditet osv....o så sa jag att knipövningar är superviktiga att göra redan nu....o då sa hon....men jag får så ont när jag gör dem.....ööööhhh tänkte jag.....men hur gör du o var gör det ont....jo hon knep med SKINKORNA o då gjorde det ont i foglossningarna....ehhh jaha...ja men det är inte sådana knipövningar du ska göra....
hihihihi Hon är så härlig!
Måste bara berätta....syrran fyller 45 på lördag.....o jag har pratat med båda döttrarna om present o om de ville ha hjälp o så.....den lilla vill köpa öronhänge vilket jag tycker är perfekt då jag ska köpa ett halsband till henne....men den stora tjejen hon har inga pengar....hon bor ju hos sin pappa som står inför personlig konkurs eller nåt.....jag erbjöd mig att låna pengar till den stora...men nääää.....så den stora ska ge sin mamma en heldag...med vaddå frågade jag....jo med shopping, äta god mat, göra hårinpackning o titta på film....eeehhh VEM betalar för det då?????
Satan i gatan så förbannad jag blir......tycker faktiskt synd om syrran. Nåja...halsband o öronghänge blir nog superfint