I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Villemoa: Vad jobbigt att Moa blivit sjuk igen, och det är ju hög feber hon fått tjejen oxå. Hoppas det inte blir långdraget och att ni andra slipper det. Tror säkert den långa vintern påverkar vårt immunförsvar. Min mamma jobbar på en förskola som är "I ur och skur" där barnen sover ute, sen de började med det har sjukdomarna minskat markant.
Flamman: Irriterande att behöva lägga pengar på bilen när det finns så mycket roligare saker att lägga pengarna på. Hoppas verkligen ni kan komma iväg på ngn resa iaf du och flickorna!
Jag ringde hörrom dagen till Volvo och frågade vad det kostar att koppla ur airbagen fram så vi kn ha Orvar där... det kostar 4500!!! Helt ofattbart tycker jag. Men sen sade han att en del nyare bilar har så man kan koppla ur den själv med nycklen och när vi kollar upp det idag så kan vi det. Vet bara inte om man vågar lita på det? När vi åker alla känns det ju skönare att ha han i baksätet men om man kör själv är det väl skönt att ha han fram? Hur har ni andra gjort?
Gick bra hos bm idag, proverna som togs var kanon. Var en annan bm idag för vår är iväg. Det påverkade ju såklart vad som ficks för mått på magen. Blir först 3 cm mindre än förra gången och sen när hon mätte om samma mått som för 2 veckor sedan. Hon trodde enbart det berodde på vem som mätte... men vi ska ändå dit för säkerhesskull om en vecka och mäta igen. Sen har nog magen sänkt sig lite oxå... tydligen ligger han väldigt fixerat nu. Bm sa att man räknar fullgånget vid 37+0, dit har vi ju bara 2 veckor Och kommer han nu innan så är det ju inte mkt för tidigt! Blir att ligga lite nu, får alltid ont när vi varit iväg. Hoppas på soffan och stickning lite senare i em/kväll.
Kramar