Nu har jag hunnit sitta här en liten stund och läsa ifatt allt ni skrivit. Dessvärre kommer jag inte ihåg n bråkdel av vad jag tänkte kommentera. Så ni får nöja er med en påskkram från mig. Hvidis både jag och mannen är från Karlskrona, det är en jättefin stad! Har du nga funderingar är det bara att fråga.
Eskil har precis ätit sin tredje frukost och ligger nu i mitt knä och hickar lite. Jag har en banankaka i ugnen, hann precis sätta in den innan han vaknade.
De senaste nätterna nu har han sovit jättebra, matning med tre timmars mellanrum. Däremellan sover han som en liten gris. Så jag känner mig faktiskt rätt pigg. Men vi brukar sova en liten eftermiddagslur tillsammans också E och jag. Nätterna på bb var jättejobbiga med en mkt ledsen E men sedan vi kom hem har det inte alls varit så.
Vi ska sätta oss och skriva ner en förlossningsberättelse ngn dag snart, lägger in den här sen då så får ni veta lite hur det var. Kan inte förstå att det redan gått en vecka... samtidigt som det känns som han varit hos oss hur länge som helst.