I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Och i Stockholm väntar vi och ser på vad morgondagen ger. De saltar och halkbekämpar preventivt ikring här, nu är det strax under nolla bara och vindstilla, men det kommer ju. Den lilla snö som kom kring lunch försvann fort. Jobbar hemma imorgon tack och lov,
PB, försök vila lite mer om det går. Sådana där signaler ska tas på allvar.
Grattis till v 32 Hvidis! Är ju där sedan några dagar och det känns ganska tryggt att vet att det gått så långt. Hur mår du annars?
Här är det stabilt, jobbar halvtid och mycket hemifrån. Fortsatt extremt mycket sammandragningar ibland men ingen försämring av livmodertappen så ny koll innan jul, Nu känns det ganska tryggt tycker jag och jag får blir sjukkriven på heltid när jag vill. Försöker kämpa på fram till jul, gillar ju att jobba. Fast det finns mycket att pyssla med hemma också, renovering som går in i slutskede så lite nytta gör jag även från soffan där vad gäller research och inköp. Tänk innan man kunde söka info och handla på nätet. Däremot fysikst är jag rätt värdelös, åker bil överallt och vågar inte gå med vagnen (bor på ett backkrön) så det blir maken som drar ett stort lass med barn som måste få luft och aktiveras ute. Vi har en bra förskola med bra utemiljö så de är ute mycket så vardagarna funkar bra och vissa helger är det ju helt ok att vara inne en stor del av tiden så här års. Maken kom hem idag efter utvecklingssamtal för stora tjejen och sade att han önksade han gått på en lika bra förskola som ser varje individ som barn själv.
En förälder som blivit så väldigt gammal så fort och åker in och ut på sjukhus tar mycket energi och funderingar, det gick väldigt fort helt plötsligt.
Lussekatter bakades i helgen, förresten, tror det är Hvidis recept på lyxiga katter - fantastiskt goda!