Norrskensflamman skrev 2011-05-11 14:32:22 följande:
Hej svejs!
Roligt att se Bruttan kika in här
Var är Blomman då ? *tittar mig omkring*
Inga fler bebisar ännu. Eller hur är det, Mugglan
Fru Sy, TACK för att du delar med dig av din förlossning! Jättefint skrivet, man blir rörd. Och så bra jobbat av dig, efter en så jobbig graviditet
Ja hörni, det gäller att vara mentalt stark. Igår när jag återigen påpekade att jag tycker han ska flytta snarast. vart skiter jag i, fast till månen (ja, jag sa ju inte riktigt så men andemeningen var så iaf). Då började han tjafsa. Han vill att jag ska lösa ut honom ur huset UTAN att dra av den inte alltför obetydliga kontantinsats jag lade när vi köpte huset (han lade noll spänn). Vi var inte gifta vid tillfället då, så det var verkligen mina pengar. Så nu blir det väl till att anlita advokat, vilket varken han eller jag har råd med. Och är det så att han har rätt, att jag inte på något sätt får tillgodoräkna mig min kontantinsats, ja då har jag inte råd att lösa ut honom och bo kvar. Så då splittras inte bara flickornas familj utan de rycks upp från sitt trygga hem som de älskar också
Jag behöll iaf lugnet. Vilket retar honom. Så sen fick jag höra följande komplimanger, serverade på rad inom loppet av 20 minuter:
"Hörru, du har gått upp i vikt, du har fått större röv. Bara så du vet"
"Hur fan ser du ut i håret när du klippt dig. Jag tycker inte alls om din nya frisyr, du ser inte klok ut. Tjock på nåt vis"
"Bara så du vet så börjar du bli gammal nu... kommer bli svårt för dig att hitta nån karl som står ut med dig"
Jag bara log sockersött...
Ahmen
o ta o far åt pipsvängen jävla karlslok!
Djupt imponerad över att du behöll lugnet trots kommentarer.
Dina pengar är dina pengar.....du är på rätt spår men bodelning är inte lätt...
*BAMSEKRAM