I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Hur har du det förresten helgen den 30/9, 1 och 2/10?
Ingen chans att få se dig i sagohuset?
Hvidis? hur utvecklar sig ert schema?
Villemoa, TACK för den infon! Skönt att höra. Då är det antagligen bara fullt ös-som vanligt- hos Bruttan.
Helgen är än så länge obokad.....
Borde eg åka ut o hälsa på min pappa o passa på att hälsa på lillbrorsan o hans lilla familj också. Det är ett tag sedan.
Har inte vågat köra då ´vår bilmekare misstänkte att turbon var på väg att paja.
Sen visade det sig att det var bara gammal olja som droppat o det var no problems. GÖTT att INTE behöva punga ut med de 10 lakanen.
Jag är så hopplöst efter med allt, men det känns ok för jag gör så gott jag kan o försöker och är ganska nöjd med det.
Samåker gärna till Blomman, både buss, tåg eller bil. Misstänker dock att ska både Hvidis o Jag åka med våra små ganstrar så blir det för trångt i bilen. Men attans mysigt o andra sidan. Men två bilar hade kanske fungerat?
Tåg är ändå smidigast om det inte är för många byten.
Idag har det varit ytterligare en galen dag, besiktning hela förmiddagen, in om på kontoret o äta mat, iväg på byggmöten med div tekniska huvudbry o många lösningar.
Sen hem o värma kalops o äta med svärisar som passat Busan.
Mys o gos med Loppan o sen har jag o maken monterat ett litet ikea-kök till henne!
Nu ska jag slänga mig ner framför tvn i några minuter sen är det bingen.
I morgon kommer mormor o myser med Busan o jag o maken fixar järnet inför kalaset vi har på lördag.
Min studiekompis från universitet kommer ner o myser o kalasar med oss så maken hade så snällt inhandlat en hel bag-in-box till oss flickor! Uppskattas!
Vet ni.....i helgen pratade vi om tårtor....o jag kom faktiskt inte ihåg vad vi hade för färg på vår bröllopstårta!! Hahahaha så pinsamt!
Men vad den innehöll....DET kommer jag ihåg!
Helosie: Åhh vad jag vill krama på dig!
Daa: håller tummen för att sömnen är på väg på rätt håll!
Hvidis: Gullunge du har! Hahaha var du inte sugen på lekplatsen?! O så ljuvligt att J har upptäckt syrran sin! Pussa dem båda såg gott från oss!
Ninnis: som jag garvade när du skrev att vovven inte hoppade hindrena på agilityn! Jag såg för mitt indre att du hoppade hindrena o vovven kutade!
Lanovia: Åhh dessa ljuvliga små plåster! Men du...kan ni inte lyfta in E i sin säng efter någon timme eller så? Det måste jag göra för annars går mitt humör ut över ALLA nästa dag!
Synd att din make inte insåg hur mkt det sliter mer på dig som är gravid om du inte får sova ordentligt. Hoppas nästa natt gick bättre!
Blommis: de där krypen är ju rätt räliga...fyyyyyy o bläääääää
Fru E: Hur har dagis gått? Tänker på dig!
Nu kallar maken på mig..... o BAMSEKRAMAR till er allihopa!