I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Muggles: vet inte om du är in här och kikar. Jag känner mig lite ouppdaterad på hur det går för er... Om du har lust och ork, så är jag iaf väldigt nyfiken. Kram!
Muggles: vet inte om du är in här och kikar. Jag känner mig lite ouppdaterad på hur det går för er... Om du har lust och ork, så är jag iaf väldigt nyfiken. Kram!
*skickar över lite av mina sömngåvor till Lanovia och Villemoa*
Jag somnar gott nu på nätterna iaf. Alltid något. Även om jag kommer i säng på tok för sent. Men jag har inte den där ångesten längre innan jag ska somna.
Igår hade jag ett rejält träningspass: Bar 52 säckar pellets á 16 kg utifrån in i pannrummet och staplade upp där.
Sen var K på simskola och jag simmade 40 min. Efter det härlig bastu, jag o K öste på massor med skopor vatten så t o m några vuxna kvinnor fick nog... Men vi frågade faktiskt först Lilla K låg ner på sin bastulav och NJÖT
Har ni kallt söderöver i landet
Vi har -28. Så här har det varit i flera veckor nu. Börjar bli less. Går förbannat mycket pellets !
Slalomresan som maken planerade med barnen blev inställd i helgen, pga skadan och kylan. Istället vill han att vi åker bara han och jag nästa weekend torskväll till söndag. Utan barn. Jag tror vi behöver det. Det skulle göra oss gott.
På nåt sätt känns det som att för att läka de sår som finns i vår familj så är, förutom läkarhjälp och nödvändiga mediciner, rätt väg att gå att vara tillsammans familjen. Ägna oss åt varann. Som när vi var iväg på slalomhelg förrförra helgen med ungarna. Och nästa helg jag o maken. Förra helgen var vi också bara varit tillsammans familjen. Det finns nog en läkkraft i det också, som är underskattad. Så länge man inte bråkar o gormar förstås.
Ja jag hoppas också astt han håller sig i skinnet tills dess... Nu har han iaf ringt och bjudit hem mig på lunchen och håller på att förbereda den.
Kram tebax! *passar på att stryka lite på Ninnis go'mage*