I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
*sippar glögg och spiller i tangenbordet*
*sippar glögg och spiller i tangenbordet*
*Kramar om fru E*
*tittar in lite snabbt och vinkar till alla*
Ikväll skall vi med ungdomsgruppen och se "Legally blonde". Lite roligt har jag på jobbet iaf!
Ringde på en tjänst igår som är ute och chefen där vill träffa mig, tralalaa! Lät positivt, typ!
Fick precis reda på att Amaretto har passerat 5-kilosgränsen! Så mycket har han aldrig vägt! Bra med rehab hos panschisfarbröderna!
*glad matte studsar runt*
Blommis: Vi gllar dig också!!
*Vinkar till alla i tråden*
Hämtade hem Amaretto igår och var på inofficiellt samtal i andra församlingen, samt lämnade mina ansökningshandlingar. Nu är det rull fulle med begravning, dop och Lucia, samt förbereda liten padda där hemma för utställning i Danmark på söndag!
Grattis Heloise!
Tittar som vanligt in som hastigast och tänker på er annars också!
Fröken Pad tog sitt första CAGPIB i Köpenhamn igår, 7 kvar till Grand-titeln. Hon är så himla duktig nu. Smidigt att åka till Danmark, tog 40 minuter!! Det är annat än Kalmar som (i och för sig är en mycket trevlig utställning men) tar nästan 4 timmar att komma till, eller Göteborg med 3. Nu är det lite paus fram till Mölndal i Februari, hoppas vi kommer med! Den är liten, ca 140 katter/dag.
Det är ganska låg stämning på jobbet idag, prästen som gjorde sitt pastorsadjunktsår här förra året, har dött i en båtolycka utanför Norrköpng någonstans. Man liksom bara tappar lusten till allt, känns så overkligt det hela...