HEj i sommarvärmen. Vilket underbart väder vi har, dock är det lite varmt mitt på dagen så Orvar och jag håller oss inne då och myser och så är vi ute på fm och kväll.
Har inte hunnit var inne här så mkt senaste tiden. Vi har haft fullt upp. Mannen har fått för sig att vi ska bli biodlare så vi har varit runt och köpt grejer till det i lite olika delar av Sverige Förra söndagen var vi i Lund och hämtade bikupor, fick mannen att köra till Malmö så jag kunde köpa tyg på Stoff och stil. På vägen hem stannade vi hos nga kompisar. Var hemma sent på kvällen. Morgonen efter åkte vi ner till våra föräldrar, var där i 2 dagar. Sen hem och tvätta innan det var dags att ta sig iväg på midsommarfirande. Jag hade dessutom blivit genomförkyld så mådde sådär. Tror att jag hade början till mjölkstockning oxå på midsommarafton, fick jätteont i brösten och började frysa. Som tur väl va så hade min kompis en pump så efter pumpande blev det bättre. Har skaffat en pump själv nu oxå. Var hemma och vände innan vi körde till Jönköping för att hämta fler saker till bina. Då stannade vi på IKEA och köpte lite plock vi behövde, bla 2 byråar så veckan har jag spenderat med att sortera ut bland mina kläder och lägga in i de nya byråarna. Mannen jobbar sista dagen idag innan 6 veckors semester, så härligt!! Till helgen kommer det hit kompisar, de ska ha barn i augusti så ska bli mysigt att få klappa lite mage
Villemoa: Mysigt på ALV, dit ska vi oxå sen när Orvar blivit lite större. Jag är uppväxt där, var där iaf varannat år Och jag har längtat efter att åka dit igen. Hur gammal tror du Orvar behöver vara för att uppskatta det? Duktiga Moa som lämnat sina nappar!
Lanovia: Härligt med lyckat UL, och ni vet könet... nu blir jag ju nyfiken
Hvidis: Duktiga E som kissat på pottan!!
Ninnis: Ingen mini är här, det är spännande nu!!
Kramar till er alla, nu ska vi ta oss ut lite på en promenad här.