Hej alla!
Long time no see känns det som! Har haft otroligt mycket på jobbet, det är sådana tider nu. Dessutom är ju vädret helt horribelt! Igår när jag körde till jobbet visade termometern på -24 grader! I södra Skåne¨! Det är Norrlandstemperaturer, sådana som Flamman brukar ha hos sig! Börjar inse att björnar inte har helt fel...
Skulle egentligen varit på jobbet nu och ha expeditionen, men kom inte så långt innan jag fick v'ända. Har ärligt talat liiite svårt att se något positivt med det h'är vita, med halkan och kylan.
Idag blir det härjning med kartonger (Siena har redan börjat) om inte flyttlådorna skall bli en käck heminredningsdetalj. Har hur många som helst! Skall lämna julklapp till Amarettos uppfödare (en sådan där rysk katt som är fyra i en) och hitta något till maken. Han vill inte på några villkor ha julklappar eller födelsedagspresent (fyller 65 på tisdag) så det får bli en upplevelse, det kan han acceptera. Skall försöka ordna biljettter till Spamalot.
Här är så många som behöver massor av kramar och omtanke. Skickar en jättestor julkram och tar med er i mina förböner. Tänker väldigt mycket på er även när jag inte hinnrer vara här.