I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Kan man kalal den där instagramgrejen att förea en slags virtuell dagbok, eller?
Jag vet att det är ett ställe man delar bilder på, men sen vet jag ingé mer.
passionsblomman skrev 2013-07-15 13:34:00 följande:Jag undrar om jag borde byta nick till Maskrosen-en sådan där blomma som tröttsam envishet pressar sig upp där folk minst vill ha den jämt och ständigt. Till förtret och irritation och utan vett att ens ha en behaglig färg-för gult är fult ju. www.brollopstorget.se/Forum-1-123/m4319775.ht...Man kanske borde vara sådär svalt och oberört lugn-men sådan blir jag nog aldrig.Kjell, jag hoppas du inte tycker mitt rabalder är pinsamt-jag blev sådär tok-arg som jag blir ibland...Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djurTvärtom, tacksam att bli försvarad - hade inte varit inne i tråden på flera dagar och blev...ska vi säga förvånad, över den reaktion mitt svar till frågeställaren gav upphov till... Men jag har aldrig blivit kallad militant och fanatisk tidigare, så det är väl en intressant erfarenhet
Alltså, min dator vill verkligen inte citera korrekt!
Den är nog för militant och fanatisk den rackarn!
Nu drar det ihop sig till semester... En vigsel, en begravning och lite pappersjobb kvar bara... tre arbetsdagar till...
Förvirringen som uppstår när brudparet en halv minut innan vi ska gå uppför altargången upplyser om att man ska ha brudöverlämning...