Helgen gick väl bra när maken var borta. Hade ju go hjälp av min svärmor och mamma (fast det är ju ännu mer hjälp med maken hemma så lite roddigt var det ju). Men nätterna fick jag ju ta själv. Första natten gick bra - andra var körig. Tror jag var uppe en gång i timmen mellan 02 och 07. Först vaknade en tvilling, sedan den andra, sedan Moa som drömt mardrömmar, sedan första tvillingen igen, osv. När jag sedan pratade med maken på söndagen så var han inte heller utvilad. De hade ju naturligtvis gått ut och druckit öl till sent på natten. Jag blev stensur. Klart jag inte kan kräva att han ska gå hem till hotellet och sova och vara tråkig när de andra festar, det förstår väl jag också. Men jag var bara inte i form för att höra det just då; att en som kunde valt att sova en hel natt inte hade gjort det. Tja, så han kom hem mer sliten än vad han var när han åkte.
Och den här helgen skulle vi åkt till Värmland för att jag, svärmor och svägerskan har bokat en natt på Selma Spa, något som jag sett fram emot halva hösten. God mat, spa, massage, sova en hel natt. Nu har ju maken gått och blivit sjuk med nästan 39 gr feber - han som aldrig är sjuk. Så förmodligen blir hela skiten inställd. Jag är så less just nu. Blä.